Saturday, August 9, 2008

Welcome to my blog

Hi..
Welcome to my blog about my school and myself.

4 comments:

betty said...

akum. aloooos suhanas.kau pe kabo? entah apa mimpi aku bukak blog engkaulah beb.apakhabo memember pondok koku?hahahahah aku balik lagi 17 hari beb. bosan gak lelama, sejuk gilerz

betty said...

apa cer terbaru? dengor kata ceh dengor kata result bi terbaik dari ladang?hehehehe takpe beb kita tetap yang terbaik, dah banyak usaha, keringat, wang ringgit, dollar singapore brunei semua kuar kan. hahahahahaha. aku mmg akan convert science nanti, dulik apa aku kan.

betty said...

apa cer terbaru? dengor kata ceh dengor kata result bi terbaik dari ladang?hehehehe takpe beb kita tetap yang terbaik, dah banyak usaha, keringat, wang ringgit, dollar singapore brunei semua kuar kan. hahahahahaha. aku mmg akan convert science nanti, dulik apa aku kan.

Anak Pantai said...

Assalamualaikum...sila lah singgah ke blog saya.ada contoh teks ucapan pengacara majlis untuk rujukan.kenangansilam-ita.blogspot.com.memori seorang guru.